Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dining Deads Akustik @ Rh Pozitif - Taksim - İstanbul

  • abilityenemy • 21 Temmuz 2005 00:00 • #606175
    Eylül 2005'e kadar Rh Positive'de çalmayacağız artık..Ama her cuma 23:00'te Catapult'u ve her cumartesi yine 23:00'te Losttheband'i yine Rh'da dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum..O kadar iyi müzik yapıyolar ki..
  • abilityenemy • 10 Eylül 2005 00:00 • #606176
    Ekim'e kaydı sanırım program..
  • Katz • 14 Ekim 2005 00:00 • #606177
    huuuuuuuuuu...hemen gidelim o zaman ne bekliyoruzkine gıııı
  • abilityenemy • 14 Ekim 2005 00:00 • #606178
    Programın kasıma kaydığını iftiharla taktim ederim:)
  • abilityenemy • 13 Kasım 2005 00:00 • #606179
    yeni bir davulcu,basçı ve klavyeciye yolumuza devam edicez..uyum sürecindeyiz henüz ama her an başlıyabiliriz yeniden bar programına..