anlamadığım bir olay var..dark side of the moon 748 hafta mı ne kalmış rekor onda diyorlar hep..
bir queen bir pink floyd bir beatles çıkmaz bu dünyadan artık..ne varsa eskilerde var..nirvana nın kurulduğu gün gerçek ve güzel müzik lanetlendi..ben bunu bilir bunu söylerim..