Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İngiltere'nin En çok Sevilen Grubu: Queen

Bu konu şu haber ile ilgilidir: İngiltere'nin En çok Sevilen Grubu: Queen
  • queenmania • 18 Temmuz 2005 00:00 • #608945
    söylicek bi lafa gerek yok
  • gooch_v2 • 31 Temmuz 2005 00:00 • #608946
    e heralde =)
  • Q_Blitz_Q • 6 Ağustos 2005 00:00 • #608947
    biz bu 'Q'ları boşuna mı taşıyoruz. :)

    QUEEN will rock you!!!
  • baranthalas • 6 Ağustos 2005 00:00 • #608948
    anlamadığım bir olay var..dark side of the moon 748 hafta mı ne kalmış rekor onda diyorlar hep..

    bir queen bir pink floyd bir beatles çıkmaz bu dünyadan artık..ne varsa eskilerde var..nirvana nın kurulduğu gün gerçek ve güzel müzik lanetlendi..ben bunu bilir bunu söylerim..

    operada bi gece albümünü dinliyim gaza geldim..
  • queenmania • 6 Ağustos 2005 00:00 • #608949
    Queen invite you to a Night At the Opera....:)
  • metalizm lover • 26 Ekim 2005 00:00 • #608951
    iron maiden, pinkfloyd ,blacksabbath varken QUEENde neymis
  • queenmania • 4 Aralık 2005 00:00 • #608952
    bunu bana değil Queen i iron maiden pink floyd black sabbath gruplarının yanında en sevdikleri grup olarak seçenlere sor canımın içi