Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor ve Ötesi @ Açıkhava Tiyatrosu - Konyaaltı - Antalya

  • cgo_fan • 13 Temmuz 2005 00:00 • #609279
    gitmedim ama gitmek isterdim...çünkü harunu çok seviyorum
  • pudding • 16 Temmuz 2005 00:00 • #609280
    nası gitmek isterdin ya ..konsere daha 2 gün var..
  • n A b R u K • 18 Temmuz 2005 00:00 • #609281
    harun adammı yaaaa!!!!gitsemgitsem batarist kerem içn giderim......