kactim oraya bir gece hic bilmedigim antalya'ya lara plajina tek basima bir otel odasinda alkol sınırını astim hergun bir aksam kale ici dediler the bar dediler gittim kayboldum cok sarhostum yurudum yurudum kimse yoktu oysa saat erkendi neden??bir kac polis ve ölüm sessizliğinde birseyler yedim karanlikti cok karanlik belkide ben oyleydim o zaman........bulamadim hic bilmiyordum ki kacmistim cunku kacmak ölüm gibi bunu biliyorum
grubumuzun garaj.org sistemi içerisindeki sayfası açıldı.
Repertuarımızın listesi, çaldığımız mekanlar gibi bilgilerekolayca ulaşabilmek: http://emre-volkan-bora.garaj.org
merhaba sizleri çok beğeniyor ve seviyoruz .antalyada sizlerin olması çok güzel. inşallah bu şekilde aynı mekanda ve aynı çalışmalarla devam edersinizsi.sakın ha biryere gitmeyin ..sevgiler selamlar................
güzel müzik yapıyorsunuz fakat son haftalarda thebarda müzik sisteminde arızalar meydana gelmekte birazda orkestra sistemine özen gösterilmeli wendigoyu da gurubunuzda görmek güzel olur
merhaba günaydın sevgili antalyaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ben berrin şu an sizlere oldukça uzağım ama bilin ki sizler bana en yakın olanlardansınız.göremiyorum duyamıyorum ve sizleri daha çok özlüyorum çok seviyorum bir ben değil birçok insan sizleri çok seviyor ..şimdilik bu kadar sevgiler ve selamlar..