Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Emre - Volkan - bora @ The Bar - Kaleiçi - Antalya

  • bigbirader • 7 Ağustos 2005 00:00 • #609840
    Gelişmeleri takip edebilmek, tavsiyede bulunmak ve iletişim kurmak için http://www.garaj.org/koloni3563.htm' deki Emre Volkan Bora kolonisine katılın.
  • DJ GADOHA • 17 Ağustos 2005 00:00 • #609841
    kactim oraya bir gece hic bilmedigim antalya'ya lara plajina tek basima bir otel odasinda alkol sınırını astim hergun bir aksam kale ici dediler the bar dediler gittim kayboldum cok sarhostum yurudum yurudum kimse yoktu oysa saat erkendi neden??bir kac polis ve ölüm sessizliğinde birseyler yedim karanlikti cok karanlik belkide ben oyleydim o zaman........bulamadim hic bilmiyordum ki kacmistim cunku kacmak ölüm gibi bunu biliyorum
  • bigbirader • 27 Eylül 2005 00:00 • #609842
    grubumuzun garaj.org sistemi içerisindeki sayfası açıldı.
    Repertuarımızın listesi, çaldığımız mekanlar gibi bilgilerekolayca ulaşabilmek:
    http://emre-volkan-bora.garaj.org
  • ana_kuzusu • 1 Şubat 2006 00:00 • #609843
    merhaba sizleri çok beğeniyor ve seviyoruz .antalyada sizlerin olması çok güzel. inşallah bu şekilde aynı mekanda ve aynı çalışmalarla devam edersinizsi.sakın ha biryere gitmeyin ..sevgiler selamlar................
  • steffer07 • 8 Şubat 2006 00:00 • #609844
    güzel müzik yapıyorsunuz fakat son haftalarda thebarda müzik sisteminde arızalar meydana gelmekte birazda orkestra sistemine özen gösterilmeli wendigoyu da gurubunuzda görmek güzel olur
  • ktmvolkan • 10 Şubat 2006 00:00 • #609845
    lefisss çalıosunuz...lefistes ibrahim tatlısex
  • dilek_17 • 31 Mart 2006 00:00 • #609846
    izlemeye geldim gerçekten iyiyidi tebrik ederim sizi
  • neşe_berrin • 9 Temmuz 2006 00:00 • #609847
    merhaba günaydın sevgili antalyaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ben berrin şu an sizlere oldukça uzağım ama bilin ki sizler bana en yakın olanlardansınız.göremiyorum duyamıyorum ve sizleri daha çok özlüyorum çok seviyorum bir ben değil birçok insan sizleri çok seviyor ..şimdilik bu kadar sevgiler ve selamlar..
  • neşe_berrin • 10 Temmuz 2006 00:00 • #609848
    seviyorum herşeyi sizleredeulaşmak ve var olmanız çok güzel ne olur the bara geri dönüüüüüüüüün herkes istiyor bunu sevgiler