İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
The Rasmus'un Yeni Albümünün İlk Single'ı "No Fear"
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
The Rasmus'un Yeni Albümünün İlk Single'ı "No Fear"
the_rasmus_7
• 27 Temmuz 2005 00:00 •
#610084
Yine universal ile mi anlaştılar bilen varmı ?
theerasmusss
• 28 Temmuz 2005 00:00 •
#610085
evet universal ile anlaştılar resmi sitede var zaten ama türkiyeye gelcek:)))
sputnik_771
• 31 Temmuz 2005 00:00 •
#610086
bugün aldığım ve bu hafta aldığım en iyi haber...
bilinnen birseyi burda tekrar görmek daha da güzel zaten
deadstar
• 29 Ağustos 2005 00:00 •
#610087
dünden beri dinliyorum.. klasik bi rasmus sarkisi.. ortalama bi sarki..
maNga hayranı
• 29 Ağustos 2005 00:00 •
#610088
maNga iyi bir gruptur!!!???!!!
p3ntacl3
• 30 Ağustos 2005 00:00 •
#610089
hay manganada sanada küfrettirme beni zorla
_rasmus_
• 3 Eylül 2005 00:00 •
#610090
bence super mı super mı super bır sarkı ama su album konusu ınsanı sınır edıyor ınsallah gelır
Rockbaby
• 13 Ekim 2005 00:00 •
#610091
arkadaşlar ben albümü buldum
warning
• 11 Aralık 2005 00:00 •
#610092
ITS gibi gaz bir şarkı değil no ffear pek şaşırmadım açıkcası son albümdeki trigger parçasını beğendim tetik gibi şarkı zaten:)