Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Rasmus'un Yeni Albümünün İlk Single'ı "No Fear"

  • the_rasmus_7 • 27 Temmuz 2005 00:00 • #610084
    Yine universal ile mi anlaştılar bilen varmı ?
  • theerasmusss • 28 Temmuz 2005 00:00 • #610085
    evet universal ile anlaştılar resmi sitede var zaten ama türkiyeye gelcek:)))
  • sputnik_771 • 31 Temmuz 2005 00:00 • #610086
    bugün aldığım ve bu hafta aldığım en iyi haber...
    bilinnen birseyi burda tekrar görmek daha da güzel zaten
  • deadstar • 29 Ağustos 2005 00:00 • #610087
    dünden beri dinliyorum.. klasik bi rasmus sarkisi.. ortalama bi sarki..
  • maNga hayranı • 29 Ağustos 2005 00:00 • #610088
    maNga iyi bir gruptur!!!???!!!
  • p3ntacl3 • 30 Ağustos 2005 00:00 • #610089
    hay manganada sanada küfrettirme beni zorla
  • _rasmus_ • 3 Eylül 2005 00:00 • #610090
    bence super mı super mı super bır sarkı ama su album konusu ınsanı sınır edıyor ınsallah gelır
  • Rockbaby • 13 Ekim 2005 00:00 • #610091
    arkadaşlar ben albümü buldum
  • warning • 11 Aralık 2005 00:00 • #610092
    ITS gibi gaz bir şarkı değil no ffear pek şaşırmadım açıkcası son albümdeki trigger parçasını beğendim tetik gibi şarkı zaten:)