Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

HIM'in yeni albümü DARKLIGHT yakında...

Bu konu şu haber ile ilgilidir: HIM'in yeni albümü DARKLIGHT yakında...
  • saglamadam • 11 Ağustos 2005 00:00 • #610458
    26 eylülde çıkıyooooooooo
  • anastacia • 12 Ağustos 2005 00:00 • #610459
    ville neden evlendin ya ben seni çoook seviyorum
  • sputnik_771 • 16 Ağustos 2005 00:00 • #610460
    Peki dinLeyebiLceğimiZ bi yeR vaR mı_????
  • Adnan Kantarcı • 25 Ağustos 2005 00:00 • #610461
    klibini izledik beyendik, eylendik... güzel yapmışlar...
    Akım Kapasitörü!
  • _rasmus_ • 26 Ağustos 2005 00:00 • #610462
    ben de klibini izledim bence hos olmus sarkıda güzel bence
  • sputnik_771 • 15 Ekim 2005 00:00 • #610464
    güzeL oLmuşşş...
    dinLedim:d
  • dark-light • 6 Aralık 2005 00:00 • #610465
    Gerçekten güzel olmuş yaa,herkes dinlesin... Aşık metalciler size gün doğdu,buyrunnnnnnn!!!!