Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Senfonik M.F.Ö @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • Rockon • 11 Ağustos 2005 00:00 • #610847
    ilginç olur bence izlenmeli...
  • gokhankalafat • 11 Ağustos 2005 00:00 • #610848
    Türkiye de müzik adına bir zirve daha..
  • furious • 11 Ağustos 2005 00:00 • #610849
    bence senfoni ile bir dvd çekimi yapsalar çok güzel olur.
  • EMOPASA • 11 Ağustos 2005 00:00 • #610850
    mutlaka izlenmeli
  • fibonacci • 12 Ağustos 2005 00:00 • #610851
    Bu işin de suyu çıktı önüne gelen "bizim müziğimiz kaliteli" der gibi böyle işlere kalkışıyor. MFÖ'den beklemezdim böyle bir işi açıkçası... Yazık olmuş.
  • Dave_Mustaine • 13 Ağustos 2005 00:00 • #610852
    bencede çok iyi olur kesinlikle izlenmesi gerekli metallica,bulutsuzluk özlemi ve mfö....
  • bad angel • 13 Ağustos 2005 00:00 • #610853
    bu adamları seviyorum. ama gidemem ki:(
  • bitliturist • 13 Ağustos 2005 00:00 • #610854
    ohahah fiyatlara bak yabanci gruplar da bu fiyatlara geliyo. hayret birsey ya bunlarin her konseri boyle ne bicim insanlar ya
  • bitliturist • 14 Ağustos 2005 00:00 • #610855
    bu embesiller bu kafayla nah sevdirirler kaliteli muzigi gerci ne kadar hitap eder rock dinleyen insanlara o da tartismali bir konu yaa hadi neyse tiplere bak tipinizi yaa ahahahah
  • fadeouts2003 • 14 Ağustos 2005 00:00 • #610856
    kacırdık ya süper olmuştur heralde