-
ilginç olur bence izlenmeli...
-
Türkiye de müzik adına bir zirve daha..
-
bence senfoni ile bir dvd çekimi yapsalar çok güzel olur.
-
mutlaka izlenmeli
-
Bu işin de suyu çıktı önüne gelen "bizim müziğimiz kaliteli" der gibi böyle işlere kalkışıyor. MFÖ'den beklemezdim böyle bir işi açıkçası... Yazık olmuş.
-
bencede çok iyi olur kesinlikle izlenmesi gerekli metallica,bulutsuzluk özlemi ve mfö....
-
bu adamları seviyorum. ama gidemem ki:(
-
ohahah fiyatlara bak yabanci gruplar da bu fiyatlara geliyo. hayret birsey ya bunlarin her konseri boyle ne bicim insanlar ya
-
bu embesiller bu kafayla nah sevdirirler kaliteli muzigi gerci ne kadar hitap eder rock dinleyen insanlara o da tartismali bir konu yaa hadi neyse tiplere bak tipinizi yaa ahahahah
-
kacırdık ya süper olmuştur heralde