-
sabırsızlıkla bekliyorum umarım bu sefer plak şirketiyle sorunlar ve arayıp da bulamama durumu olmaz
vega şarkıları hep güzel oluyo zaten bu albüm de hoş olacaktır
-
artık çıksada dinlesek
ya tılbaşından beri bekliyorum
nisan dendi yok
agustosta da çıkması inşallah bu sefer çıkar da dinleriz
vega ölüyorum size
-
ve tabii ki konserde istiyoruz bana baka baka bu aşk başlar şarkısını dinlemek istiyorum :P
-
hani eylül geçti ekim ayındayız hala ses soluk yok yaa... zaten web siteleri de ortadan kayboldu foruma falan girip öğreniyorduk, sanırım ya ortadan kayboldu ya da ben giremiyorum öyle bir şey. albümü en çok sabırsızla bekleyen kişi benim :)
-
ekim bitti nerdeyse hala tık yok. kimileri diyo grup dağıldı felan herkes bişey uyduruyo.. eylül ayında çıkacakmış denildi acaba bu da bi uydurmamı. bu haberlerin kaynağını da yazsalar fena olmaz.
-
keşke bütün şarkılarına klip çekse :D
-
VEGA'nın yeni albümü "Hafif Müzik" Kasım'ın son haftası müzik marketlerde.Albümün çıkış şarkısı "Serzenişte" ise radyolarda duyulmaya başlandı.Beklemeye değmiş deriz başka da bişey söylemeyiz.
-
oh sonunda albümün adını öğrenebildim.hazirandan beri albümü bekliyorum.bütün sarkılarına klip cekerler umarım.denizi tvde görmeyi cok özledim.denizin sesi harika yaa..
-
yaşasın..
sonunda..
-
kasımın son 3 günü hadi bakalım aylardr bekledik daha da bekleriz..