Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Vega'dan Albüm Geliyor!

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Vega'dan Albüm Geliyor!
  • iwaly • 6 Eylül 2005 00:00 • #611524
    sabırsızlıkla bekliyorum umarım bu sefer plak şirketiyle sorunlar ve arayıp da bulamama durumu olmaz
    vega şarkıları hep güzel oluyo zaten bu albüm de hoş olacaktır
  • 3772veismail • 8 Eylül 2005 00:00 • #611525
    artık çıksada dinlesek
    ya tılbaşından beri bekliyorum
    nisan dendi yok
    agustosta da çıkması inşallah bu sefer çıkar da dinleriz
    vega ölüyorum size
  • Shanex • 20 Eylül 2005 00:00 • #611526
    ve tabii ki konserde istiyoruz bana baka baka bu aşk başlar şarkısını dinlemek istiyorum :P
  • the the the • 3 Ekim 2005 00:00 • #611527
    hani eylül geçti ekim ayındayız hala ses soluk yok yaa... zaten web siteleri de ortadan kayboldu foruma falan girip öğreniyorduk, sanırım ya ortadan kayboldu ya da ben giremiyorum öyle bir şey. albümü en çok sabırsızla bekleyen kişi benim :)
  • akkaya • 22 Ekim 2005 00:00 • #611528
    ekim bitti nerdeyse hala tık yok. kimileri diyo grup dağıldı felan herkes bişey uyduruyo.. eylül ayında çıkacakmış denildi acaba bu da bi uydurmamı. bu haberlerin kaynağını da yazsalar fena olmaz.
  • GöKÇeeE • 9 Kasım 2005 00:00 • #611532
    keşke bütün şarkılarına klip çekse :D
  • pusu • 12 Kasım 2005 00:00 • #611533
    VEGA'nın yeni albümü "Hafif Müzik" Kasım'ın son haftası müzik marketlerde.Albümün çıkış şarkısı "Serzenişte" ise radyolarda duyulmaya başlandı.Beklemeye değmiş deriz başka da bişey söylemeyiz.
  • vegakolik • 17 Kasım 2005 00:00 • #611535
    oh sonunda albümün adını öğrenebildim.hazirandan beri albümü bekliyorum.bütün sarkılarına klip cekerler umarım.denizi tvde görmeyi cok özledim.denizin sesi harika yaa..
  • hayal_ty • 27 Kasım 2005 00:00 • #611536
    yaşasın..
    sonunda..
  • akkaya • 27 Kasım 2005 00:00 • #611537
    kasımın son 3 günü hadi bakalım aylardr bekledik daha da bekleriz..