çok kötü olmuş bir linkin park fanı olarak mikedan bunu beklemezdim chesterın single albümü daha güzel olcak en azındanda onda çalanlar lp elmanları olcak vede metal olcak yani
Ya aslında Türk çalışanların albüme katkısı olması mükemmel bişey. 3 klip şimdiden hazır. Hip-Hop'ın bence en iyilerinden biri Mike Shinoda. Albüm kötü demeyelim tamam biraz tarz değişikliği var tabi ama Mike'ın zaten gerçek tarzı rap-hip-hop. Aslında Linkin PArk ı bırakmamalıydı.AMa "Remember The day" müthiş bi şarkı olmuş klibi de var hakkını yemeyelim
http://www.bandbuilder.com/fort_minor_producer/index.php?ref_code=F69830
ya bi kere LP dağılmadı bu bir o şarkının ismi Remember The Name bu da iki bilmeden konuşmamak lazım türklerin değil sadece herkes bi şeyler katabiliodu Fort Minor ın sitesinden tabii beğenirlerse Türklerin bi özelliği yok yani