Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor ve Ötesi @ Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara

  • BilGe saYın • 15 Eylül 2005 00:00 • #612312
    ya yaş sınırı niye var sanki:(((
  • metalordead • 18 Eylül 2005 00:00 • #612313
    ben bunların solisti olcak harun la konuştm adi adam yaş sınırı bilinc altı için varmış sinir olyrm artık bunlara
  • yagmurum • 3 Ekim 2005 00:00 • #612314
    İyi ki yaş sınırı var bebebelikler hiç çekilmiyor.
    yani bi de velileriyle geliyorlar hiç çekilesi değil ....
    aferin haruna