İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Mor ve Ötesi @ Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Mor ve Ötesi @ Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara
BilGe saYın
• 15 Eylül 2005 00:00 •
#612312
ya yaş sınırı niye var sanki:(((
metalordead
• 18 Eylül 2005 00:00 •
#612313
ben bunların solisti olcak harun la konuştm adi adam yaş sınırı bilinc altı için varmış sinir olyrm artık bunlara
yagmurum
• 3 Ekim 2005 00:00 •
#612314
İyi ki yaş sınırı var bebebelikler hiç çekilmiyor.
yani bi de velileriyle geliyorlar hiç çekilesi değil ....
aferin haruna