sound acısından hoş ancak biraz daha müzik bilgini ön planda tutsaydın mesela biraz daha modal sistemleri kullanarak daha hoş bişeyler cıkardı ama genelde müzikler de güzel ama biraz daha akustik soundlar daha iyi olurdu.Shelter etkileyici her acıdan mesela.
şarkıların adları güzel ama enstrümental şarkıya doğduduğun topraklarda konuşulan dille ad verseydin daha iyi olurdu(eğer tc dışıyla bi bağlantın varsa lafım yok tabi)...türkçeyle doğduysan kendini yabancı bir dille ifade edemezsin bu imkansız...