-
ooo...! çok güzel bi konser olucağı kesin dem ve pickpocket ı studio live konserindeki mükkemmel performanslarıyla aklımda kaldı inşallah bu haftada bi o kadar güzel geçer bu konser kaçırılmaz bidaha adamlar kalkıp ankaradan gelcekte oooooo en iyisi bu fırsatı değerlendirmeli
-
ben de demi'i ve pickpocket'i studio live'da izleyenlerdendim ve çok güzel gecmisti konser....bu yüzden kaçirmaya niyetim yok...özellikle dem'de cosacam..zira kendilerinin sarkilarini bilgisayardan dinlerken bile costugumdan,canli canli dinlerken ayri bir keyif alacagima inaniyorum...
-
www.demiz.biz
www.purevolume.com/demtr
www.pickpocketband.com
http://www.51promil.com.tr.tc/
-
lanet olsun orda MARDUK olcak da nolsun
-
cok mukemmel olucak kesın gıtmeye calısıcam gıtmezsem olmaz ıcımde kalır valla.......Bu konser kacmazya bunu okuyan herkez bence gelsın :))))
-
gidenler bi özet geçrse sevinirim..
-
istanbul gibi yerde olupta bole organizasyonlari kaciran arkadaslar ayip eder herhalde