Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

51PromiL & Pickpocket & Dem & Mars @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • gLoRy • 29 Eylül 2005 00:00 • #613022
    ooo...! çok güzel bi konser olucağı kesin dem ve pickpocket ı studio live konserindeki mükkemmel performanslarıyla aklımda kaldı inşallah bu haftada bi o kadar güzel geçer bu konser kaçırılmaz bidaha adamlar kalkıp ankaradan gelcekte oooooo en iyisi bu fırsatı değerlendirmeli
  • _RockNrolL_ • 29 Eylül 2005 00:00 • #613023
    ben de demi'i ve pickpocket'i studio live'da izleyenlerdendim ve çok güzel gecmisti konser....bu yüzden kaçirmaya niyetim yok...özellikle dem'de cosacam..zira kendilerinin sarkilarini bilgisayardan dinlerken bile costugumdan,canli canli dinlerken ayri bir keyif alacagima inaniyorum...
  • REthink • 30 Eylül 2005 00:00 • #613024
    www.demiz.biz
    www.purevolume.com/demtr
    www.pickpocketband.com
    http://www.51promil.com.tr.tc/
  • crazy drummer • 30 Eylül 2005 00:00 • #613025
    lanet olsun orda MARDUK olcak da nolsun
  • aglayanbebek • 2 Ekim 2005 00:00 • #613026
    cok mukemmel olucak kesın gıtmeye calısıcam gıtmezsem olmaz ıcımde kalır valla.......Bu konser kacmazya bunu okuyan herkez bence gelsın :))))
  • __sticky__ • 2 Ekim 2005 00:00 • #613027
    gidenler bi özet geçrse sevinirim..
  • makinist01 • 15 Ekim 2005 00:00 • #613029
    istanbul gibi yerde olupta bole organizasyonlari kaciran arkadaslar ayip eder herhalde