Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Phil Collins @ Abdi İpekçi Salonu - Zeytinburnu - İstanbul

  • Unfukable • 1 Ekim 2005 00:00 • #613053
    abi mükemmel yaa....
    hemde çok yakın bana...
    habeer için çok teşekkürler sedamerve
  • girlmetalgirl • 1 Ekim 2005 00:00 • #613054
    way beah
  • koyunbaba • 1 Ekim 2005 00:00 • #613055
    biraz pahalı değil mi?
  • furious • 2 Ekim 2005 00:00 • #613056
    2004 te başlamış biz 2005 i bitiriyoruz
  • Single_FACTOR • 2 Ekim 2005 00:00 • #613057
    yanlış zamanda geldi, 1990 - 1995 arası gelse sanırım stadyum bile doldururdu tekbaşına. artık "But seriosly"densonraki yaptığı albümlerle dünyada ve türkiyede popülerliğini de kaybettiğini düşünüyorum. gene de gitarlarda daryl strummer i dinlemek benim için yeterli. bakalım görelim.
  • PuppetMaster • 2 Ekim 2005 00:00 • #613059
    aç kalmış bu herif çok yüksek bilet fiyatları
  • Bealtaine • 3 Ekim 2005 00:00 • #613060
    Phil geliyo diye duyduk, önce inanamadık sonra baktık bütün babalar veda turnelerinde ama kimsenin buraya uğradığı yok ama Phil harbiden geliyomuş Sevindik çok sevindik, ilk başta bi genesis kasedi taktık tozlularından, sonra bugünlerine kadar yadettik ama geldik bir baktık 67ytl den başlayan biletler...
    Sen de mi bürütüs, sen de mi ağzı purolu "biz eskiyiz" takılan burjuva şalalarına pabuç bırakıyorsun. Senin esnaflığını bilirdik te bukadar kendini küçülteceğini ayaklar altına alacağını bilmezdik, bilmek istemezdik. En son Alan Parsons 'un zavallı gibi dvd/ tshirt satmak için yırtınmaktan doğru düzgün çalamayışına ve ardından Jon Anderson 'un düğün çalgıcısı formatında sahne alışına tanık olarak taa derinlerden örselenmiş olmamız yetmiyormuş gibi... sen de mi brütüs... N'oluyor ulan ?!!!!
  • gokhankalafat • 3 Ekim 2005 00:00 • #613061
    çüşş..bu kadar parayı satrianiye bile vermem..şaka şaka ona veririm.
  • boraaslann • 3 Ekim 2005 00:00 • #613062
    pili bitmiş be bu phil'in
  • gizem_cobain • 3 Ekim 2005 00:00 • #613063
    müziği bana ilk sevdiren şahsiyettir Phil Collins.hayatımda çok mühim bi yeri vardır..ama o parayı vereceğime üstüne biraz daha ekleyip gidip ingiltereye bizzat tanışırım Phil abimle.zaten 20 milyon marduk parasını zor çıkarıyoruz :...(