-
abi mükemmel yaa....
hemde çok yakın bana...
habeer için çok teşekkürler sedamerve
-
way beah
-
biraz pahalı değil mi?
-
2004 te başlamış biz 2005 i bitiriyoruz
-
yanlış zamanda geldi, 1990 - 1995 arası gelse sanırım stadyum bile doldururdu tekbaşına. artık "But seriosly"densonraki yaptığı albümlerle dünyada ve türkiyede popülerliğini de kaybettiğini düşünüyorum. gene de gitarlarda daryl strummer i dinlemek benim için yeterli. bakalım görelim.
-
aç kalmış bu herif çok yüksek bilet fiyatları
-
Phil geliyo diye duyduk, önce inanamadık sonra baktık bütün babalar veda turnelerinde ama kimsenin buraya uğradığı yok ama Phil harbiden geliyomuş Sevindik çok sevindik, ilk başta bi genesis kasedi taktık tozlularından, sonra bugünlerine kadar yadettik ama geldik bir baktık 67ytl den başlayan biletler...
Sen de mi bürütüs, sen de mi ağzı purolu "biz eskiyiz" takılan burjuva şalalarına pabuç bırakıyorsun. Senin esnaflığını bilirdik te bukadar kendini küçülteceğini ayaklar altına alacağını bilmezdik, bilmek istemezdik. En son Alan Parsons 'un zavallı gibi dvd/ tshirt satmak için yırtınmaktan doğru düzgün çalamayışına ve ardından Jon Anderson 'un düğün çalgıcısı formatında sahne alışına tanık olarak taa derinlerden örselenmiş olmamız yetmiyormuş gibi... sen de mi brütüs... N'oluyor ulan ?!!!!
-
çüşş..bu kadar parayı satrianiye bile vermem..şaka şaka ona veririm.
-
pili bitmiş be bu phil'in
-
müziği bana ilk sevdiren şahsiyettir Phil Collins.hayatımda çok mühim bi yeri vardır..ama o parayı vereceğime üstüne biraz daha ekleyip gidip ingiltereye bizzat tanışırım Phil abimle.zaten 20 milyon marduk parasını zor çıkarıyoruz :...(