Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Klip :: Şebnem Ferah - Çakıl Taşları

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Klip :: Şebnem Ferah - Çakıl Taşları
  • c_s_ı • 22 Ekim 2005 00:00 • #613572
    20.10.05 tarihli sabah gazetesinden:
    Rock müziğin sevilen sesi Şebnem Ferah, 'Can Kırıkları' isimli albümünün ikinci klibini 'Çakıl Taşları' adlı parçasına çekti. Tekirdağ civarındaki terk edilmiş mekanların kullanıldığı klibin yönetmenliğini Gürcan Keltek üstlendi. Hayali bir yol filminin hikayesi olan klipte, bir benzin istasyonunda tesadüfen bir araya gelen insanların, kafasında olup bitenler anlatılıyor. Süreyya Güzel ve Murat Prosciler'in oynadığı klibin çekimleri iki gün sürdü.

    klip tek kelimeyle mükemmel olmuş!..
  • mike wazowski • 22 Ekim 2005 00:00 • #613574
    bence de çok iyi olmuş video... ya umarım daha çok video çeker bu albüme... acaba bir güzellik yapıp "artık kısa cümleler kuruyorum"dan "ay"a klip çeker mi... masraflar benden ya...
    :)
  • eda_nur_61 • 23 Ekim 2005 00:00 • #613575
    alakasız bi klip
  • özkafa • 26 Ekim 2005 00:00 • #613576
    ya şebnem ferahın yaptığı her şey güzzel!!!
  • ShaadooW • 28 Ekim 2005 00:00 • #613577
    o benim aşkım ona laf yok :d o ne yaparsa en güzelidir.. ;)
  • wampyre b • 28 Ekim 2005 00:00 • #613578
    ShaadooW'un aşkıı:) gelinimizii istemeye gidicezzz..di mi cnm kanakımm;)
  • yasayan ölü • 29 Ekim 2005 00:00 • #613579
    o benim bitanem.ne yapsa mükemmeldir..
  • iNocEnT_meTaL • 29 Ekim 2005 00:00 • #613580
    sebo ya ne ıstersın baska? kadın ne yapsa en ıısını yapıyo
    ya.. super tek kelımeyle
  • dew • 3 Kasım 2005 00:00 • #613582
    ya kadın ne yaparsa yapsın süper oluyoo yaaaaaaaw
  • yesil • 5 Kasım 2005 00:00 • #613583
    ben de klibi cok beğenenlerdenim ama dusuncenın iyi aktarılamadığını dusunuyorum
    bana konuyu solemeselerdi ben anlamazdım mesela..