8 deyip 10 da başlıyorsunuz, zaten küçücük yer Caravan dediğiniz, uykum geliyor,bayılacak gibi oluyorum, olmaz ki canım. Şu Car'evaan sen'atçıları birgün de zamanında sahne alabilseler olmaz mı?
Hem hepsi aynı gün olsa daha iyi olurdu, zırt pırt üstüste gidilmeyeceğine göre :)
crystal fire grubu davulcusu olarak, kendi grubum adına, organizasyonda emeği geçen herkese ve tüm gruplara teşekkür ederim. güzel bi açılıştı.
ilk gün haricinde derdi tasası bulunmayan bir organizasyondu.
ikinci, üçüncü.....beşinciyi bekliyoruz..