Bob Marley'in efsanevi Reggea grubu "The Wailers"ı Türkiye'de görmek onur verici.Gidebileceğimi sanmıyorum, ancak bu tarzı sevmeyenler bile gitmeli görmeli derim.
weilers ne yaaaa? yuh! "Bob Marley and the Wailers" bunun doğrusu. bob marleysiz wailersın nesini dinleyeceğiz? vokalde kim var? bob marley şarkıları mı çalıyorlar. garajda ıvır zıvır hakkında o kadar çok bilgi varken, böylesi başlıkların altı niye hiç doldurulmuyor? rok market elden gitti demeyi seviyoruz ama reggae nasıl olsa rock değil. burası rok sitesi; doğrusunu yazmaya bile gerek görmüyor muyuz?