abi ben gülistan son gaz gidiyorsunuz bakıyorum emre sana mesaj yolluyoruz eş dost muhabeti yapmışın lan radar oldunuz efsane geri dön müş hı öylemi radar ismide türkçe yaptınız aferim
bu çocukları seviyorum ... kurban dan daha fazla çalsalar daha iyiy olucak ama :p neyse biz çalıcaz zaten bundan sonra dimi şiişş nerdesinizz aa yalnız kalmışım, neyse badlik madlik onlar her yerde çalar söyler oynar zıplar :D
hobaa mersin tayfa ya =) dinlemeyi çok istediğim ancak tee mersine gitme fırsatım bi türlü çıkmadığı için dinleyemediğim pek güzide sempatik iyi kalpli insanlardan oluşan süper bi grup =) haha çok sevindim yaf garajda görünce =) ehue hadi bakalım =)
21. yüzyıl türkiyesinde bana rock grubu göstert deseler kurban derim duman derim .. radar demem ama canlı dinlemekten en keyif aldıgım grup deseler o zaman radar derim..goçlarım benim.. baş örtüsü ile davul çalabilen ender yeteneklerden emre,kravatını gitarına baglyacak kadar efendi özkan , ayrıca hem serhatı hem alisi hemde piyasanın en komik gitaristi olan malisi ile bize görsel bir şölen yaşatıyorlar..aferim onlara