Aramızdan ayrılışının 67.yıldönümünü hüzünle andığımız Atamız için belirlenen"Atatürk Haftasında" böyle bir festivalin düzenlenmesini doğru bulmuyorum. Ertelene ertelene böyle anlamlı bir haftaya sığdırılmasını plansız, yersiz ve acemice buluyorum. Son dönemde bazı çevreler tarafından adeta unutturulmaya çalışılan büyük önderin isminin yaşatılması adına gerçekleştirilecek sosyal etkinliklerin daha anlamlı olacağı düşüncesindeyim. Rock sever olarak bu oyunlara alet edilmememiz gerekir kanaatindeyim. Selamlar