Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Ceza - Yerli Plaka

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Ceza - Yerli Plaka
  • kndmdngry-gzde • 28 Ocak 2006 00:00 • #614180
    sen yorumları okumadan yazmısın ozzy garajın yüzde doksanından fazlası rockcı bundan sonra konusmak için laf sokusturmaya calısma haberin yok sanırım yorumu diğer yorumlara karsı degil habere karsı yazıyoruz biz bilmem anlatabildim mi??
  • derya_bass_ist • 2 Şubat 2006 00:00 • #614182
    Ceza rocco reklamıyla bütün o düzene karşı imajı yıktı.Ceza bitmiştir gözümde.
  • Doors_Park • 3 Nisan 2006 00:00 • #614185
    ceza rocco reklamında oynadıda ne yaptı namussuzluk mu yaptı şerefsizlik mi yaptı?helaliyle kendi sitiliyle para kazandı...3beş günlük rap dinleyicisi olup cezaya çamur atmayın...

    2.cisi kilisli kardeşim iyi yazmış bişeyler ama ona hatırlatırım underground rapin amacı türkçe rapi önce Türkiyey ye sonra dünyaya yaymaktır...ceza bunu yapınca kötü mü oldu?yurt dışındaki insanlar cezayı ve Türkiye yi tanıyınca sana dokunuyomu?sana dokunan cezanın başarılı olması heralde...sade bu işten ceza mı para kazanıyor sagopa,fuat kazanmıyormu???

    ayrıca fuchs askere gidince ceza ne yapcaktı yeni gelin gibi onu mu bekliycekti heralde kaset yapacak...bunda ne gibi bi sorun var anlayamadım
    kısacası cezayı övdün mü yerdin mi karar veremedim...ama şu bir gerçektir ki ceza işinde kesinlikle çok iyi...kimseyide sattığı felan yok...bunu bu işin içinde olanlar çok iyi biliyor...belki dinleyicilere yalan yanlış haberler gidiyo olabilir...

    yakındır ki ceza tüm dünyada da tanıncak o zaman Türkiyenın reklamı daha da iyi olacak...çünkü MTV AIR yetkilileri cezayı rock'n coke ta izlemiş ve geçen sene snop dogg unda katıldığı festivaler davet etmiş...
    daha ne yapsın adam????
  • breezy • 6 Mayıs 2006 00:00 • #614187
    abi bu metalcimidir hurdacımıdır ne oldukları belli olmayan adamlar rapin neyini çekemiyolar anlamıyorum hoş zaten tiplerinde hayır yok acaip acaip tipler hiçmi doğru düzgün adam çıkmaz bunlardan ama Linkin Park'ı bunların dışında tutmak lazım gerçekten eli yüzü düzgün adamlarda bu işi yapabiliyolarmış hoş onlarında müziği biraz rap e kaçıyo ya neyse bu arada CEZA nında hakkını vermek lazım türkiyede rapin 1 numarası onunda
    dediği gibi doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış ne yapcaksın.
  • denox10 • 20 Mayıs 2006 00:00 • #614192
    ya hiç insan kırıntısı yok mu burda
  • denox10 • 20 Mayıs 2006 00:00 • #614193
    fuat şişko ve mal,kim ne derse desin-itici-şarkıları da anlamsız
  • denox10 • 20 Mayıs 2006 00:00 • #614194
    milleeeeeeettttttttttttttttttttt
  • redlight • 30 Mayıs 2006 00:00 • #614195
    ceza ya bayılıyoruz
  • redlight • 30 Mayıs 2006 00:00 • #614196
    ya bişey diycem bizim buraya orjinali gelmedi lütfen biri cevap yazsın güzel mi yeni albümü??
  • dalga_ • 3 Haziran 2006 00:00 • #614197
    bence albüm çok güzel olmuş bişe sölücem insanların dış görünüşüne değil söylediği müziğe bakın siz onu dinliyosunuz hem karışmaya hakkınız yok belki öyle seviyodur sizden bişey daha rica etçem rep değil rap ben rapçiyim diye dolaşanlara söylüyorum önce yazmayı öğrenin gerisi gelir