Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Woody Allen Jazz @ Lütfi Kırdar Kongre Ve Sergi Sarayı - Harbiye - İstanbul

  • murat ünel • 2 Kasım 2005 00:00 • #614231
    işte bu ya... Hayal ederdim ama gerçek olacağını düşünmemiştim.

    kesin gidiyorum, bu önemli kült insanı dinleme ve görme imkanı kaçmaz.
  • azuth • 2 Kasım 2005 00:00 • #614232
    Biletleri ne zaman satışa sunulacak acaba hemen alayim hemen gideyim..
  • NeWBoRn • 3 Kasım 2005 00:00 • #614233
    kaç para bu acaba ... 339939393 milyon olmasın sonra...
  • -_FiniscH_- • 3 Kasım 2005 00:00 • #614234
    Woody Allen sinemasını çok iyi takip etmiş olmama rağmen bu adamın müziğe de el attığını bilmiyordum... Gider miyim bilmem...
  • murat ünel • 3 Kasım 2005 00:00 • #614235
    Woody Allen klarnet çalar. Oskar ödülü kazandığı akşam, konseri olduğu için ödül törenine gitmemiş. Kendisini ile konser sonrası konuşan gazeticinin, "Oskar kazandınız, ama törene gitmediniz" sorusuna, "siz beni bulduğunuza göre, Oskar'da beni bulabilir" cevabını verecek derecede müziğe önem veren bir müzisyen.
    Fikir vermesi açısından, filmlerinin çoğunda ya kendi müziklerini ya da kendi müziğine yakın müzikleri kullanmayı tercih etmiş.
  • nufux- • 3 Kasım 2005 00:00 • #614236
    e baya iyi biriymiş bu Woody Allen. konserine gitmek isterim
  • anaemics • 3 Kasım 2005 00:00 • #614237
    ilginç bir deneyim olur ben de filmlerinin takipçisiyimdir gitmek lazım..
  • ROSTOCKER • 4 Kasım 2005 00:00 • #614238
    valla sevdiğim tek yahudi.filmlerini beğenerek izliyorum,çok zekice yazıyo ve yönetiyo.bu grubundan da haberim vardı.jazz hastası kendisi.onu bi de müziğiyle izlemek isterim.gitmeye çalışacağım konserine.inşallah pahalı olmaz bilet fiyatları.
  • morglesya • 5 Kasım 2005 00:00 • #614239
    ya uf ben istanbul'da yaşamak istiyorum. tabi ki kaçıracağım bunu =(
  • ferhat cobain • 6 Kasım 2005 00:00 • #614240
    ya resme bakip adama woody allena benziyo diyorum kac gündür gercektende oymus ya.sasirdim valla.................