Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Ops @ Aqustic Rock Cafe - Bayhekim - Konya

Bu konu şu haber ile ilgilidir: The Ops @ Aqustic Rock Cafe - Bayhekim - Konya
  • sizzle_bass • 9 Kasım 2005 00:00 • #614297
    bu guruba bayılıyorum tabe mert abi falan grub süper bence vocal ablayı yerim ben bu kadarmı tatlı olur
  • denizedogru • 15 Kasım 2005 00:00 • #614298
    :))))))
  • dur_kalk • 3 Ocak 2006 00:00 • #614299
    selam 'the ops' nasılsınız..hepinizi ayrı ayrı öpüyorum:)sözüm emreye..kişiselleştirmek gibi olmasın..olum sen ne gamsız adamsın..yaptır artık şu telefonunu..subat başında konyaya gelcez,kalabalık gelcez..
  • dur_kalk • 3 Ocak 2006 00:00 • #614300
    bırakın!mert yol yapsın!
  • dur_kalk • 3 Ocak 2006 00:00 • #614302
    vee bayır gülü gülen!
  • orjin • 13 Mart 2006 00:00 • #614303
    bassçı ve davulcu abi çok sempatik vallaha bir de gitaristte öyle yani kısacası hepsi rockfest kulisinde çok alçak gönüllü tavırlarıyla gönülleri fethetmişlerdir orjin olarak imreniyoruzs bu gruba valla
  • konyali_rocker • 1 Aralık 2006 00:00 • #614304
    Şu anda da devam ediyor mu pzt-salı-çrşmb-cm-cmrts aynı mekanda