Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kadıköy Gençlik Festivali @ Evlendirme Dairesi - Kadıköy - İstanbul

  • System666 • 16 Kasım 2005 00:00 • #614546
    Orada olmak isterim...
  • VoLvErA • 16 Kasım 2005 00:00 • #614547
    Albatros Tyatro Topluluğu'ndanım... Biraz daha duyarlı bir toplum için, kötülüklere karşı ayna tuttuğumuz oyunumuza herkesi bekleriz......v
  • Zoso • 16 Kasım 2005 00:00 • #614548
    grupların hangi saatlerde çıkacağı belli mi acaba?
  • N_I_R_V_A_N_A • 17 Kasım 2005 00:00 • #614549
    Arkadaşlar Festival saat 17:00'da başlayacaktır , Dia Gösterisinin ardından "Albatros Tiyatro Topluluğu" yaklaşık 45dk. sürecek bir oyun sergileyecektir. Özellikle izlemenizi tavsiye ediyorum.. gösterilerden sonrada konserler saat 23:00 a kadar devam edecektir..
  • kırık harami • 17 Kasım 2005 00:00 • #614550
    ben orda olucam... ha bir de sen bak bak evet sen...arkadaki ... sende gel... arkalar rahattır ...ama önler hayattır... bak bu sefer seni çağıran burger ateşi değil...gerçeğin soğuk rüzgarları...iyi giyin hatta yeni giysiler giy..gel ulan işte... uzatma:)
  • zin-carla • 17 Kasım 2005 00:00 • #614551
    umarım başarılı bi oranizasyon olur...amaç çok hoş...ama ilginin yoğunluğu konusunda ciddi şüphelerim var...orda olucam bir terslik olmazsa...çünkü arkadaşlarım orda çıkıcak..yeni bi grup...karakalem...
  • ya-toje • 18 Kasım 2005 00:00 • #614552
    albatros tiyatro topluluğunun oyuncularındanım.o gun sızınde orada olmanızı ve bizim sergileyeceğimiz oyunu izlemenızı rica ediyorum.kısa bir sürede olsa hayatın kocaman gerçeklerını sığdırdık içine...ve bu oyundan sonrada grup terminalisti de kaçırmamınızı dilerim.çünkü gerçekten süperler..haydi gençler sizleri bekliyoruz....
  • gwen_b • 18 Kasım 2005 00:00 • #614553
    grup terminal'i canlı dinlemek için iyi bi fırsat gençlik festivali olması da cabası terminalim benim hadi göriyim sizi bestelerinizle yıkıcaksınızz ortalığıııı ;) yetmiyorr banaaa dost muhabbetlerii sevgilimm olll desem sanaaa kızmaaaaaa :D
  • komiko • 18 Kasım 2005 00:00 • #614554
    biletler ne kadar? biletleri nerden alabiliriz?
  • path_of_glory • 18 Kasım 2005 00:00 • #614555
    yaa biletleri nerden ne kadara alıcaz???