-
Orada olmak isterim...
-
Albatros Tyatro Topluluğu'ndanım... Biraz daha duyarlı bir toplum için, kötülüklere karşı ayna tuttuğumuz oyunumuza herkesi bekleriz......v
-
grupların hangi saatlerde çıkacağı belli mi acaba?
-
Arkadaşlar Festival saat 17:00'da başlayacaktır , Dia Gösterisinin ardından "Albatros Tiyatro Topluluğu" yaklaşık 45dk. sürecek bir oyun sergileyecektir. Özellikle izlemenizi tavsiye ediyorum.. gösterilerden sonrada konserler saat 23:00 a kadar devam edecektir..
-
ben orda olucam... ha bir de sen bak bak evet sen...arkadaki ... sende gel... arkalar rahattır ...ama önler hayattır... bak bu sefer seni çağıran burger ateşi değil...gerçeğin soğuk rüzgarları...iyi giyin hatta yeni giysiler giy..gel ulan işte... uzatma:)
-
umarım başarılı bi oranizasyon olur...amaç çok hoş...ama ilginin yoğunluğu konusunda ciddi şüphelerim var...orda olucam bir terslik olmazsa...çünkü arkadaşlarım orda çıkıcak..yeni bi grup...karakalem...
-
albatros tiyatro topluluğunun oyuncularındanım.o gun sızınde orada olmanızı ve bizim sergileyeceğimiz oyunu izlemenızı rica ediyorum.kısa bir sürede olsa hayatın kocaman gerçeklerını sığdırdık içine...ve bu oyundan sonrada grup terminalisti de kaçırmamınızı dilerim.çünkü gerçekten süperler..haydi gençler sizleri bekliyoruz....
-
grup terminal'i canlı dinlemek için iyi bi fırsat gençlik festivali olması da cabası terminalim benim hadi göriyim sizi bestelerinizle yıkıcaksınızz ortalığıııı ;) yetmiyorr banaaa dost muhabbetlerii sevgilimm olll desem sanaaa kızmaaaaaa :D
-
biletler ne kadar? biletleri nerden alabiliriz?
-
yaa biletleri nerden ne kadara alıcaz???