Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara

  • hkonca • 3 Aralık 2005 00:00 • #614697
    odtu cim amfideki konser superdi,buna gelemicem ne yazık ki.. birileri konseri kaydetse de biz de dinlesek..
  • SPeCiaLiST • 4 Aralık 2005 00:00 • #614698
  • attax • 27 Aralık 2005 00:00 • #614699
    nokia'da yarısmacı olarak tanıdıgımız Aiche Saran'ı çok beyendiğini dile getirmiştir aynı zamanda