Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yakup & Duman @ Balans - Taksim - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yakup & Duman @ Balans - Taksim - İstanbul
  • mustapha • 28 Kasım 2005 00:00 • #614742
    ahahhaha..yakup he..gidip görmek lazım..tabi kaan iiçin batuhan için..
  • alcoholik • 1 Aralık 2005 00:00 • #614743
    eylenceli geçeceğinden şüphem yok...
  • mai-mai • 1 Aralık 2005 00:00 • #614744
    daha fazla uğraşmayın sayın tangöze bey...Yakup haddinden de fazla dandik....Yutturamazsınız.
  • gokcen86 • 5 Aralık 2005 00:00 • #614745
    gittim konseri salla devamında baya koyu sohbet güzeldi
  • röyksopp • 21 Ocak 2006 00:00 • #614746
    ya bakın şimdi şöyle bişey çıktı duman yakup tan önce çıktığı için sanki yakup ,kaanın iteklemesiyle bu duruma gelmiş gibi görülüyor.ya adam seattle da müzik eğitimi almış biri,müziklerine laf da konduramazsınız ses desen tabi fikir değişebilir ama kaana bin basar.fazla söze gerek yok türkiyede adam gibi müzik yapan iki grup ayrıca ne biliyim ağız açmadan önce bi albüm alıp dinlemek gerekir bence albümün kapağını incelemek gerekir.eğer bu adamlar iyi şeyler çıkarabiliyorlarsa iş var demektir
  • 5hine_10 • 1 Şubat 2006 00:00 • #614747
    dumanın elemanlarından başka rock çı tanımayanlar yakup u kötülüyo.saçma