Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Steve Vai - Ankara Konserinden Fotoğraflar

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Steve Vai - Ankara Konserinden Fotoğraflar
  • Attalos • 2 Aralık 2005 00:00 • #614797
    güzel gece güzel fotolar
  • P_E_N_A • 3 Aralık 2005 00:00 • #614798
    mükemmeldi...
  • metal_maniach • 3 Aralık 2005 00:00 • #614799
    Mutişti yaauuv, vallahi billahi..
    Fotolara bakinca yeniden hatirladim geceyi..
  • immortallll • 3 Aralık 2005 00:00 • #614800
    Tek kelimeyle süperrr!!!!!!!!
  • furious • 3 Aralık 2005 00:00 • #614801
    ya konser güzeldi de hani her yerde aynı haraketleri yapınca da samimiyetine çok inanamıyosun ya o haldeyim ben :) çok geldi herhalde bana steve vai :P
  • cyn • 4 Aralık 2005 00:00 • #614802
    ehah gaylerin ''yaladigin gitar olayim ayhh'' dedigini duyar gibi oluyorum.. bilemeeem.. =))
  • cyn • 4 Aralık 2005 00:00 • #614803
    gaylerin ''gel benim tellerime dilinle dokun ses cikar'' duyar gibi oluyormusuz.. ehe
  • bahtsız bedevi • 4 Aralık 2005 00:00 • #614804
    oha be!
  • K Satriani • 4 Aralık 2005 00:00 • #614805
    Güzel kareler yakalamışsın. Helal sana!
  • tearful days • 4 Aralık 2005 00:00 • #614806
    heyttttt güzel kareler bunlar adam uğraşmış tabi yalnız vai sahne kostümlerinde gülben ergenle yarışcak düzeye ulaşmış:))