Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Cale @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • therotten • 25 Kasım 2005 00:00 • #614815
    yazık abicim yeni melek te konsere çıkanlara (ya da gidenlere mi demek lazım) bence bi kampanya falan başlatıp ordaki konserleri iptal ettirelim ya da içeriyi adam etsinler...
  • Dragonchaser • 26 Kasım 2005 00:00 • #614817
    Son Vai konseri ses açısından oldukça iyiydi Yeni Melek'te.. Şaşırtıcı biliyorum ama öyle :)
  • therotten • 26 Kasım 2005 00:00 • #614818
    kusura bakma ama dragonchaser, 5 sene önce steve vai'ın bostancı gösterideki ilk konserine gitmemişsin anladığım kadarıyla. o zaman böyle bir yorum yapmazdın. 5 sene önce!!!!!
  • dory • 26 Kasım 2005 00:00 • #614819
    davetiye ayarlanamaz mı yani :((
  • Bayan Ariza • 26 Kasım 2005 00:00 • #614820
    kendisini efes pilsen one love festivalde en önden izleme sansi yakalamistim, nefis bir muzisyendir. sevenleri kacirmasin....
  • KOLA punk rock • 3 Aralık 2005 00:00 • #614822
    18 ocak 2006 da yeni melek gösteri merkezindeyiz