yazık abicim yeni melek te konsere çıkanlara (ya da gidenlere mi demek lazım) bence bi kampanya falan başlatıp ordaki konserleri iptal ettirelim ya da içeriyi adam etsinler...
kusura bakma ama dragonchaser, 5 sene önce steve vai'ın bostancı gösterideki ilk konserine gitmemişsin anladığım kadarıyla. o zaman böyle bir yorum yapmazdın. 5 sene önce!!!!!