Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Orion @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • YIDI • 26 Aralık 2005 00:00 • #614856
    Çok güzel bir konser oldu. O kalabalık görülmeye değerdi. Şarkılar paylaşılınca daha bir güzeldir zaten. Demomuza da talep oldukça fazlaydı. Ne mutlu.