Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Depeche Mode Türkiye Konseri @ Arena - Kuruçeşme - İstanbul

  • --rebel-- • 10 Aralık 2005 00:00 • #615181
    gelsinler bakalım
  • HOOBASTANK2 • 10 Aralık 2005 00:00 • #615182
    gelsinler elbette gelecekler gruptan birisi ama kim rebel moves un menajeriyle mi ne çıkıyomuş yalan-esah.neyse bu albümdeki ilk şarkıyı çok begendim ama 2.sini pek begenmedim.
  • curbud • 10 Aralık 2005 00:00 • #615183
    bu yaz yaklaşık 7 tekila soorası bir barda enjoy the silence eşliğinde zıplarken bağırıp çağırmıştık gelsenize laaaaaaaaan diye
    hehe geliyolar ya ))
    eyoo
  • touchmeimsick • 10 Aralık 2005 00:00 • #615184
    oof super ya evime 5 dk uzaklıkta çıkıyolar hatta biraz kassam dürbünle bile izleyebilirim..ama gitçem tabi darısı strokesun başına!
  • tucemnspl • 11 Aralık 2005 00:00 • #615185
    ya varya gslerım falan sulandı bole kaldım bakıyorum hala cok sevındm yaaa orda degılsem olmusum demektır :D:D:D:D:D:d
  • prettylikedrug • 11 Aralık 2005 00:00 • #615186
    şükürler olsun..
  • redlipstick • 11 Aralık 2005 00:00 • #615187
    gidilesi bir konserdir bu kadar önceden duyrulması grubun mükemmeliğiyle alakalı olsa gerek..
  • nothing_suice • 11 Aralık 2005 00:00 • #615188
    :))))))
  • the amnesiac • 11 Aralık 2005 00:00 • #615189
    ölsemde gam yemem...gözlerim açık gitmicem sanırım...tabi 30 temmuzdan önce ölmezsem...gazamız mübarek ola :)
  • eeyore_ • 11 Aralık 2005 00:00 • #615190
    oleyy bee.. :))))
    türkiyenin bi ucunda olsam koşa koşa geleceğim konser bu..
    gelmessem ya ölmüşmdr ya da öldürülmüşümdür:p ama gelicem iştee.. biletide çıkar çıkmaz alıcam 100 YTL olsn bnm olsn.. depeche mode uleyyynnnn :D