gelsinler elbette gelecekler gruptan birisi ama kim rebel moves un menajeriyle mi ne çıkıyomuş yalan-esah.neyse bu albümdeki ilk şarkıyı çok begendim ama 2.sini pek begenmedim.
bu yaz yaklaşık 7 tekila soorası bir barda enjoy the silence eşliğinde zıplarken bağırıp çağırmıştık gelsenize laaaaaaaaan diye
hehe geliyolar ya ))
eyoo
oleyy bee.. :))))
türkiyenin bi ucunda olsam koşa koşa geleceğim konser bu..
gelmessem ya ölmüşmdr ya da öldürülmüşümdür:p ama gelicem iştee.. biletide çıkar çıkmaz alıcam 100 YTL olsn bnm olsn.. depeche mode uleyyynnnn :D