Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Blues Festivali @ Yıldız Teknik Üniversitesi

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Blues Festivali @ Yıldız Teknik Üniversitesi
  • gunner • 18 Aralık 2005 00:00 • #615390
    içki var mı?
  • dazednconfused • 18 Aralık 2005 00:00 • #615391
    ne!king bees mi dediniz!!!!!!!!
  • F e L i X • 18 Aralık 2005 00:00 • #615392
    önceki seneler nasıl geçmiştir acep?
    gruplar nasıldır acep?
    bu soruların cevabını bilen var mıdır acep?
    bilenler cevap verir mi acep?
  • oz • 19 Aralık 2005 00:00 • #615393
    blues festivalinin 2'ncisi uzun bir aradan sonra düzenleniyor.
    İlkini izleme şansım olmadı ama grupların sağlam gruplar olduklarını ve konserlerin keyifli geçeceğini söyleyebilirim :)
  • ReNoN • 19 Aralık 2005 00:00 • #615395
    sahte raki kocaeli universitesi 2004 bahar senliklerinde cikti...kesinlikle harikaydilar...ama purple haze diye yirtinmama ragmen duyunca sadece introyu calarak beni hayal kirikligina ugrattilar:(
  • funky jumping • 19 Aralık 2005 00:00 • #615396
    bu festivali okuldan hiçbir destek almadan ve bir sürü zorluklarla yapmaya çalıştı arkadaşlar, hepinizi bekliyoruz.
  • QUEENant • 19 Aralık 2005 00:00 • #615397
    YTÜ Müzik Kulubünden yine kaliteli bir iş daha. üniversite içinden veya dışından herkese bol eğlenceler...
  • midnight_poet • 19 Aralık 2005 00:00 • #615398
    Tüh seçmelerden haberimiz olsaydı biz de katılmak isterdik.

    www.besceker.garaj.org
  • FeelTheBass • 19 Aralık 2005 00:00 • #615399
    Sahte Rakı konsere ozel yeni ekibi ile 12 den vuracak !
  • SONofJACKASS • 19 Aralık 2005 00:00 • #615401
    yavuz çalsınlar yavuuuz :P içki mi?dışarda iç gel baba :)