-
içki var mı?
-
ne!king bees mi dediniz!!!!!!!!
-
önceki seneler nasıl geçmiştir acep?
gruplar nasıldır acep?
bu soruların cevabını bilen var mıdır acep?
bilenler cevap verir mi acep?
-
blues festivalinin 2'ncisi uzun bir aradan sonra düzenleniyor.
İlkini izleme şansım olmadı ama grupların sağlam gruplar olduklarını ve konserlerin keyifli geçeceğini söyleyebilirim :)
-
sahte raki kocaeli universitesi 2004 bahar senliklerinde cikti...kesinlikle harikaydilar...ama purple haze diye yirtinmama ragmen duyunca sadece introyu calarak beni hayal kirikligina ugrattilar:(
-
bu festivali okuldan hiçbir destek almadan ve bir sürü zorluklarla yapmaya çalıştı arkadaşlar, hepinizi bekliyoruz.
-
YTÜ Müzik Kulubünden yine kaliteli bir iş daha. üniversite içinden veya dışından herkese bol eğlenceler...
-
Tüh seçmelerden haberimiz olsaydı biz de katılmak isterdik.
www.besceker.garaj.org
-
Sahte Rakı konsere ozel yeni ekibi ile 12 den vuracak !
-
yavuz çalsınlar yavuuuz :P içki mi?dışarda iç gel baba :)