Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Trend Show 2006 @ Lütfi Kırdar - Harbiye - İstanbul

  • Tebbitbreath • 19 Aralık 2005 00:00 • #615406
    saat kaçta başlayacak kardeş? işten çıkıp gidebilecekmiyiz yoksa lise konserleri gibi öleden sonra 2 de mi başlayacak. aydınlatırsan sevinirim.
  • pacoss • 19 Aralık 2005 00:00 • #615407
    www.trendshow.com.tr bu siteden bilgi alabilirsiniz...
  • kargofanclub • 19 Aralık 2005 00:00 • #615408
    ayrıca sadece 1 bilet ile hepsine girilmiyor.
    yapmanız gereken tüm gruplar için bilet almanız ya da kombine var?
    ya da günlük kartlar var.
    bilet alıpda bağırmayın biletim var ben imza gününede girerim aktivitelerede katılırım diye
  • cranberries_86 • 19 Aralık 2005 00:00 • #615409
    garaj dan bedava bilet alırsam süper olcak,yoksa gerisinden banane...
  • King_Arthur • 19 Aralık 2005 00:00 • #615410
    ...Robdöşambr...
  • TerminaL • 19 Aralık 2005 00:00 • #615411
    ... 4 _ D u V a R ....
  • figen • 20 Aralık 2005 00:00 • #615416
    tamam da ısten nasıl kacıp gıtcez yaaaaaaaa daha gec olsaydı konserler yaaa okuldan cıkıp glesk tamam da bıttı :(((
  • kyakuz • 21 Aralık 2005 00:00 • #615417
    CASHFLOW İçin Giderim Ya İzmir Rap'in SağLam Sesleri OnLar. İzmirden adam fazla çıkmıyor ;) [yerine]
  • Çektir git • 21 Aralık 2005 00:00 • #615418
    ya bende gitsem mi gitmesem mi! arada kaldım yahu ne yapsak .! neyse arkadaşlar eyw.!!!
  • eeeeeyloşş • 21 Aralık 2005 00:00 • #615419
    nası garajdan bedava bilet alınıyor ya...???