-
saat kaçta başlayacak kardeş? işten çıkıp gidebilecekmiyiz yoksa lise konserleri gibi öleden sonra 2 de mi başlayacak. aydınlatırsan sevinirim.
-
www.trendshow.com.tr bu siteden bilgi alabilirsiniz...
-
ayrıca sadece 1 bilet ile hepsine girilmiyor.
yapmanız gereken tüm gruplar için bilet almanız ya da kombine var?
ya da günlük kartlar var.
bilet alıpda bağırmayın biletim var ben imza gününede girerim aktivitelerede katılırım diye
-
garaj dan bedava bilet alırsam süper olcak,yoksa gerisinden banane...
-
...Robdöşambr...
-
... 4 _ D u V a R ....
-
tamam da ısten nasıl kacıp gıtcez yaaaaaaaa daha gec olsaydı konserler yaaa okuldan cıkıp glesk tamam da bıttı :(((
-
CASHFLOW İçin Giderim Ya İzmir Rap'in SağLam Sesleri OnLar. İzmirden adam fazla çıkmıyor ;) [yerine]
-
ya bende gitsem mi gitmesem mi! arada kaldım yahu ne yapsak .! neyse arkadaşlar eyw.!!!
-
nası garajdan bedava bilet alınıyor ya...???