Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

maNga @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • absinth • 9 Ocak 2006 00:00 • #615853
    manga shaft tamı ağlamak istiyorum onları kim aldı oraya orası onlara göre değil... blues everytime
  • stanley_ • 24 Ocak 2006 00:00 • #615854
    kesin gidiliyor:D
  • CaFeiN • 25 Ocak 2006 00:00 • #615855
    bende gidiyorum...
  • movsar • 25 Ocak 2006 00:00 • #615856
    böğğğğ batırdılar ortalıgı yeter artık yaa
  • kesh drummer • 25 Ocak 2006 00:00 • #615857
    ya bırakın allaısen ya..
  • Loki • 27 Ocak 2006 00:00 • #615858
    shaftta çıkabilecek bir çok grup varken manganın çıkması !!
    çizgisi belli olan bir yerin böyle bir grubu çıkarması şaşırtıcı
  • VoLvErA • 27 Ocak 2006 00:00 • #615859
    Konser 10 Şubat 2006 Cuma gününe ertelenmiştir.
    Bilginize.