Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ODTÜ Müzik Toplulukları 11. Rock Şenliği Seçmeleri

  • greedymemory • 25 Ocak 2006 00:00 • #616155
    bi beste bi iki cover sanırım yani geçen sene öyleydi
  • silpion • 26 Ocak 2006 00:00 • #616156
    Secmelerde iki şarkı çalınıyor, beste grupları ne çalacaklarına kendileri karar veriyor. cover grupları ise seçmeler öncesinde doldurulan formda verdikleri playlistten secilen iki şarkıyı çalıyorlar. yok biz hem beste hem cover calariz diyorsaniz besteyi yine kendiniz belirliyorsunuz cover şarkısını yine yukarıda anlatıldığı gibi secme kurulu belirliyor...

    tüm sorular için [email protected] adresini kullanabilirsiniz....