Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anima &The PiPe & Pegasi @ Olimpia Wish - Taksim - İstanbul

  • achilles • 29 Mart 2006 00:00 • #618046
    Animanın yeni albümü sonrası ilk haftasonu konseri,kaçırmamak lazım..
    giriş: 12 ytl(ilk içki dahil) [biletixde daha pahalı]
  • zaptirik • 21 Ekim 2006 00:00 • #618047
    the pipe'in bateristine saygımız sonsuz :) pegasiye de selamlar...