-
Warehouse, artık pazar geceleri Fado'da...
-
Warehouse, her pazartesi ve her cuma Fado Irish Bar'da sahne alıyor..
-
kaçırmayın. süper grup...
-
lisedeyken de süperdiler, yine siüperler. şiddetle tavsiye olunur!
-
yürüyün...peşinizden gelen var..:))
-
Arkadaşlar,
Warehouse'un Fado Irish Bar Cuma ve Pazartesi geceleri yaptığı program sona ermiştir; bunun nedeni barın kapanması... Garajanda'dan haberin silinmesini ilgililerden rica ettim, bekliyoruz.
Bizi http://warehouse.garaj.org ya da www.warehouse.tk fotoğraf, demolar ve forum içinse http://warehouse.anatolianrock.com sayfadından takip edebilirsiniz.
Eyvallah :)
-
bir grubu dinlerken bu kadar sıkılınır..bayıldık ya..içimiz geçti..hiç tavsiye etmem..