Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinar Bandosu & Kafabindünya @ Peyote - Taksim - İstanbul

  • psychocandy8 • 12 Nisan 2006 00:00 • #618573
    Daha geçen hafta Perşembe Balans'ta Murat Ertel ile Cuma da Peyote'de çaldılar. Bir kez daha uçtum, merak ettiğim bu enerjiyi nereden buluyorlar? Ben yine gidicem, o kızılderili abiyle teramin çalıcam. Şaka bir yana hakikaten, bu kadar eğlenceli bir grup ve bu kadar değişik ve güzel şarkılar, sadece çok merak ediyordum., şimdi gidemeyince üzülüyorum. Dinar Bandosu dağıldılar derken, birden her hafta çalmaya başladılar. Bu arada Peyote'deki ses düzeni de her hafta daha iyi olmaya başladı.