Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eylem Pelit Bas Gitar Semineri @ MMA Konser Salonu - Elmadağ - İstanbul

  • tyler_emrediyo • 14 Nisan 2006 00:00 • #618801
    ilk yorum benden :)) aferin iyi bir fikir, eylem pelit çok iyi bas gitar çalıyor slap solo atıyor
  • tyler_emrediyo • 14 Nisan 2006 00:00 • #618802
    bu arada slep diye duyduğum için ingilizcesi olsa olsa slap olur dedim :D
  • kesh drummer • 14 Nisan 2006 00:00 • #618803
    kimdir bu eylem pelit biligi veren varmı?
  • NPSTR • 18 Nisan 2006 00:00 • #618804
    Kesinlikle orada olucam bu bi gerçek :D Bence deneyimli deneyimsiz herkesin katılması gereken bir seminer... Eylem Pelit'i bulmuşum kaçırmam :D
  • ax734 • 21 Nisan 2006 00:00 • #618805
  • muratceyhan • 23 Nisan 2006 00:00 • #618806
    Istanbullu bassist arkadaslar,

    Boyle bir fırsat kolay kolay ele gecmez. Fırsatı iyi değerlendirin bence.
  • basgitarist6 • 5 Haziran 2006 00:00 • #618807
    Eylem Pelit çok sevdiğimiz başarılı ve sağlam bir bas gitarist.

    Genellikle Sahnede Yamaha TRB6 JP II ile görüyorum