İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Dinar Bandosu & Cemiyette Pişiyorum & I.B. Skati & Alerji @ Roots Bar - Taksim - İstanbul
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Dinar Bandosu & Cemiyette Pişiyorum & I.B. Skati & Alerji @ Roots Bar - Taksim - İstanbul
FlashRoyal
• 4 Mayıs 2006 00:00 •
#619496
Roots güzel mekan.. Ses sistemi ayrıca bi hoş..
the bass-ist
• 4 Mayıs 2006 00:00 •
#619497
sana katılıyorum.. suat abi müthiş bir ses sistemi kurmuş.. 1-2 sene içinde taksim'in önemli mekanları arasına girer..
fabrikamuzik
• 6 Mayıs 2006 00:00 •
#619498
Cemiyette Pişiyorum...
Albümük grup..
Iggy1977
• 8 Mayıs 2006 00:00 •
#619499
I.B Skati'ye bayıldım, kendi şarkılarını daha çok çalmaya başladıkları zaman mükemmel bir grup olacaklar.
ArtimisiA
• 9 Mayıs 2006 00:00 •
#619500
cemiyeeeeet hani istanbul üniversitesine gelcektin