Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinar Bandosu & Cemiyette Pişiyorum & I.B. Skati & Alerji @ Roots Bar - Taksim - İstanbul

  • FlashRoyal • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619496
    Roots güzel mekan.. Ses sistemi ayrıca bi hoş..
  • the bass-ist • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619497
    sana katılıyorum.. suat abi müthiş bir ses sistemi kurmuş.. 1-2 sene içinde taksim'in önemli mekanları arasına girer..
  • fabrikamuzik • 6 Mayıs 2006 00:00 • #619498
    Cemiyette Pişiyorum...
    Albümük grup..
  • Iggy1977 • 8 Mayıs 2006 00:00 • #619499
    I.B Skati'ye bayıldım, kendi şarkılarını daha çok çalmaya başladıkları zaman mükemmel bir grup olacaklar.
  • ArtimisiA • 9 Mayıs 2006 00:00 • #619500
    cemiyeeeeet hani istanbul üniversitesine gelcektin