Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

110 & Deja-vu & Neyse & Gregor Samsa & Abbastanza @ İstanbul Lisesi - Cağaloğlu - İstanbul

  • girlshy girl • 21 Mayıs 2006 00:00 • #619565
    arkadaşlar umarım 110 bizim okul konserinde yaptığı gibi sahneye çıkmamazlık yapmaz!!


    iyi eğlenceler!
  • cavalean • 24 Mayıs 2006 00:00 • #619566
    konser umarım güzel olur gelecek ses sisteminin çok iyi oldunu öğrendim ayrıca amatör gruplardan biri kasdavda vokalde 1.liği kazanmış trendshow da 2.olmuş çok iyi bi gruptur (Gregor Samsa) deja-vu ve 110'a diecek laf yok zaten çok güsel bi konser olucak bence ücretsiz olmasıda ekstra bi güzellik katmış...
  • kırmızı balık • 3 Ocak 2007 00:00 • #619567
    ofhh kaçırmış mıyım yani şimdi tam da doğum günümdeymiş=(