-
heheh "arap bacı " koptum ya :)))))))))
-
hehehe bende koptum arap bacı ya :D:D hala da kopmaktayım... :))
-
cidden çok iyi ya :D arap bacı :D
-
Allah belami versin Ronaldinho sandım hee yan profilden bakınca..
-
futbolcu olayı doğru ama skın dinleseydiniz burada o fulbolcunun fotosunun olmadığını aklınıza getirirdiniz dimi.....
-
bulutsuzluk özleminin ne işi var orada?!!
converse?!!
-
Allah belami versin Ronaldinho sandım hee yan profilden bakınca..
22 Mayıs 2006 Pazartesi | Yazan: vovin35
:))))) ahahaha
-
mekan arena değil trafik vakfı otoparkı...sortie yanı...
-
ya bikerede antalyada yapın su konserleri ayıptır ya
-
ronaldinho nun ablası desenizz inanırım:D