Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mavisakal & Anima & Buz & The Groovity & Strangers @ Üsküdar Çağrıbey Anadolu Lisesi - İstanbul

  • isom14 • 1 Haziran 2006 00:00 • #619746
    iyiymiş gidilir bence
  • Loki • 1 Haziran 2006 00:00 • #619747
    gördüğüm en kötü gitar görsellerinden biri afişte bunu mu kullanmışlar acaba
  • dprojekt666 • 1 Haziran 2006 00:00 • #619748
    evet afişte bu kullanıldı afişe çok önem vermedik ama o gün çok güzel bir etkinlik olucak :)
  • KthuLhu • 2 Haziran 2006 00:00 • #619749
    afişin tam hali için www.calday.tk adresine göz atmanızı öneririm..
  • Clarke • 3 Haziran 2006 00:00 • #619750
    benim yaptığım afişi kullansanız böyle mi olurdu ? hiç, hıh ! :)
  • eternityblack • 10 Haziran 2006 00:00 • #619751
    arkadaşlar kacta başlıyo bu program
  • KthuLhu • 11 Haziran 2006 00:00 • #619752
    Saat 12'de ümraniye ile başlıyoruz 20.30'da mavisakal ile bitiriyoruz..
  • karayansima • 12 Haziran 2006 00:00 • #619753
    mekan okul sanırım alırmı fazla insanı... nasıl bir yer burası???
  • KthuLhu • 12 Haziran 2006 00:00 • #619754
    arkadaşlar her türlü ayrıntı,bilgi için www.calday.tk adresine bakın lütfen..
  • jeanluc • 13 Haziran 2006 00:00 • #619755
    Mavi Sakal'a geleceğim, ek$iden de bi sürü adam getireceğim... Garaj'da organize olsa, toplanıp gitse ??