-
iyiymiş gidilir bence
-
gördüğüm en kötü gitar görsellerinden biri afişte bunu mu kullanmışlar acaba
-
evet afişte bu kullanıldı afişe çok önem vermedik ama o gün çok güzel bir etkinlik olucak :)
-
afişin tam hali için www.calday.tk adresine göz atmanızı öneririm..
-
benim yaptığım afişi kullansanız böyle mi olurdu ? hiç, hıh ! :)
-
arkadaşlar kacta başlıyo bu program
-
Saat 12'de ümraniye ile başlıyoruz 20.30'da mavisakal ile bitiriyoruz..
-
mekan okul sanırım alırmı fazla insanı... nasıl bir yer burası???
-
arkadaşlar her türlü ayrıntı,bilgi için www.calday.tk adresine bakın lütfen..
-
Mavi Sakal'a geleceğim, ek$iden de bi sürü adam getireceğim... Garaj'da organize olsa, toplanıp gitse ??