Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Duman @ Ankara Atatürk Lisesi - Sıhhiye - Ankara

  • BilGe saYın • 11 Haziran 2006 00:00 • #620238
    ehe u eheu gelin bu şenliğee...aydan kız naber bu arada?:)
  • arsenik • 11 Haziran 2006 00:00 • #620239
    ezildim yaaaaa!
    müzik dinlemeyi bilmeyenler gelmeseydi keşke!!!
  • ozgur_roby • 12 Haziran 2006 00:00 • #620240
    konser gazdı manyaktı zaten sabahtan beri çalıyoduk yorulmuştuk duman iyi geldi Ari ye beyaz fenderimi verdim :P
  • merted • 15 Haziran 2006 00:00 • #620241
    öğrencilerde keş olcak valla:D:D:D:):):)
  • metallicgrey • 15 Haziran 2006 00:00 • #620242
    ya aslında konser güzeldi de neyin ne olduğunu bilmeyen o kadar fazla insan vardı ki... önde geçmiş biri metal işareti yapıyo kafa sallıyo manyak bi şekilde..duman ve metal?
    sora bi de işte siyahlar giymiş kızlar vardı bizim arkada duruyolardı ama böyle tiki oldukları da belli..önde bi tane adam var görevli işte sahneye cok yaklasmayı engelliyo o topluluğa dönüp ülkücü işareti yaptı bu kızlar da onu bişey sanıp aynı işareti yaptılar..bu nedir şimdi?özentiler...bilmeden etmeden ülkücü işareti yapıyolar..ama öyle seyler dısında iyiydi.dumandan önce okulumuzdan bikaç grup cıktı güzelim nirvana sarkısının içine bi güzel ettiler ..kaan'a da o kadar bağırdık HATUUUUN diye ama söylemedi:S neyse yaa hersey bi yana yine de cok eğlendik..ortam güzeldi yani..120. yılımızı serefine!
  • SlipknotSlave • 19 Haziran 2006 00:00 • #620243
    batuhan'ın penayı kaçırdım yanarımda ona yanarım :(
    meleğide sölemediler :S deli oldum
  • unvoiced • 19 Haziran 2006 00:00 • #620244
    (sallamadılar) okul konseri diyemi anlamadım... geyik geyik seyler oyun falan oynadılar batu calıyo kaan sesiyle yapmaya calısıyor vala hiç sallamadılar...