çok sevdiğim bir grup..solisti melis'in sesine ve sahnedeki performansı inanılmaz olan ulaşada hastayız ailecek=)..başarılar arkadaşlar..süpersiniz devam...(bu arda akşam bronxdayızz tün ahaliye duyrular..)kuklayım ben oyna benleeee=)=)lalalalalalala=)