Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Erkin Koray ve Çilekeş Konseri @ Ankara Atatürk Anadolu Lisesi

  • sos • 12 Haziran 2006 00:00 • #620369
    vayy beeee helal olsun adamlara bak yaa hem erkin baba hem de çilekeş kesin gidilir
  • sodeh_yoldasi • 12 Haziran 2006 00:00 • #620370
    ya tamam bunları getiriyorz da neden bizi yani yüce trahom grubunu sabahın köründe cıkarıyosnuz eyy senlik komitesi! deli etmeyin adamı!
  • gsinek • 12 Haziran 2006 00:00 • #620371
    Ayrıca kapılar saat 09.00'da açılcak, saat 10.00 gibi de okul grupları sahne almaya başlayacaklar. Çilekeş ve Erkin Koray arasında yine okul grupları sahne alacak. Onun dışında şenlik alanında çeşitli aktiviteler ve oyunlar da olacak sanırım.
    Okulun yeri tam olarak Konya Yolu, Çiftlik kavşağında; başkent öğretmen evinin arkasında.

    Konya yolundan araçla gelecekler için;
    http://www.aaal.k12.tr/resimler/genel/kroki2_arac.JPG

    Ankaray Bahçelievler durağından gelecekler için;
    http://www.aaal.k12.tr/resimler/gene..._yuruyerek.JPG
  • spiritdisease • 13 Haziran 2006 00:00 • #620372
    ben gittim züperdi bidaa olsa yine giderim....!!!!!!!!
  • gsinek • 13 Haziran 2006 00:00 • #620373
    harikaydı şenlik, yarın bir daha olsun. :P
  • redsnow • 14 Haziran 2006 00:00 • #620374
    oklum okulum ne hale gelmişsin
  • metallicgrey • 14 Haziran 2006 00:00 • #620375
    aslında çilekeş bizim okula gelicekti ama sonradan vazcaydı sanırım...duman da bize geldi nolmus hıh!=)saka bi yana iyi organize etmişler ama hem çilekeş hem erkin koray helal olsun!
  • arsenik • 14 Haziran 2006 00:00 • #620376
    metallicgrey duy sesimi bişi dicem sana ama mesaj atamıyorum!
  • BilGe saYın • 15 Haziran 2006 00:00 • #620377
    ya kendi okulum diye demiyorum gittiğim en iyi şenliklerden biriydi...gerçi her an zatüreye dönebilir üşütmem(yağmurdan)...ama çok güzeldi...çilekeşte hoplamaktan geberdim...erkin korayda ise ışık sorunsalından fotoğraf mümkün olmadı:(
  • elif89_06bjk • 15 Haziran 2006 00:00 • #620378
    ben de gittim .mükemmeldi(sağnak yağmura rağmen).erkin babaya bittim. canım okulum benim.