Ayrıca kapılar saat 09.00'da açılcak, saat 10.00 gibi de okul grupları sahne almaya başlayacaklar. Çilekeş ve Erkin Koray arasında yine okul grupları sahne alacak. Onun dışında şenlik alanında çeşitli aktiviteler ve oyunlar da olacak sanırım.
Okulun yeri tam olarak Konya Yolu, Çiftlik kavşağında; başkent öğretmen evinin arkasında.
aslında çilekeş bizim okula gelicekti ama sonradan vazcaydı sanırım...duman da bize geldi nolmus hıh!=)saka bi yana iyi organize etmişler ama hem çilekeş hem erkin koray helal olsun!
ya kendi okulum diye demiyorum gittiğim en iyi şenliklerden biriydi...gerçi her an zatüreye dönebilir üşütmem(yağmurdan)...ama çok güzeldi...çilekeşte hoplamaktan geberdim...erkin korayda ise ışık sorunsalından fotoğraf mümkün olmadı:(