-
Konser biletleri Biletix üzerinden de satışta. 12 YTL.
-
arkadaşlar hepinizi bekliyoruz.
-
süper bir konser olacak arkadaşlar, kaçırmayın derim.
-
ya ne süper olur ama manga ve athena(!)
-
arkadaşlar ben gidicem kaçmaz MANGA süper zaten..kaçMAZ!!:..
-
of of süper bi konser...athena varsa fazla söze gerek yok bence..mükemmel
-
ooo herkes gidiyoo bizde buralardan haber aliyoruz ancak :( :(
-
athena yanında mangadan söz edilmez de nyse..
athena forever :))
-
süperdiiiiiiii...kacıranlara gecmıs olsun..bu konser kacmazdı...adamlar dehşet yaaa...
-
gitmeye pek gerek yok zaten.