Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metal Storm Fest @ Caravan Rock Bar - Taksim - İstanbul

  • overdoseerhan • 21 Haziran 2006 00:00 • #620777
    Heretic Soul'u bi dinleyin:
    24 Haziran Cumartesi 16.00

    http://rapidshare.de/files/18997108/Heretic_Soul_-_Rain_in_My_Brain.mp3.html

    http://rapidshare.de/files/19369987/Struggle_to_Exist.mp3.html

    http://rapidshare.de/files/21256951/Heretic_Soul_-_Nerve.mp3.html
  • overdoseerhan • 21 Haziran 2006 00:00 • #620778
    Program Başlangıç Saatleri:

    23 Haziran Cuma - 18:00
    24 Haziran Cumartesi - 16:00
    25 Haziran Pazar - 16:00
  • overdoseerhan • 21 Haziran 2006 00:00 • #620779
    HERETIC SOUL 24 Haziran Cumartesi 16.00:

    http://rapidshare.de/files/19369008/Erase_This_Pain.mp3.html

    http://rapidshare.de/files/18997108/Heretic_Soul_-_Rain_in_My_Brain.mp3.html
  • System666 • 21 Haziran 2006 00:00 • #620780
    Bahsi geçen grupları pek tanımıyorum. Tavsiye edecekleriniz varsa onların sahneye çıkacağı gün izlemeye gidelim....





    DaRKNeSS
  • ateme • 21 Haziran 2006 00:00 • #620781
    herkesi bekliyoruyz bu feste!c.tesi gunune aslında daha fazla ve black grupları olucaktı genelde.ama bazı aksilikler cıktı gruplarla iligili...yinede guzel olucak..
  • frozenwish • 21 Haziran 2006 00:00 • #620782
    yaş sınır var mı?
  • jx • 21 Haziran 2006 00:00 • #620783
    Eversoris'i dinlemek için:

    www.myspace.com/eversoris
  • overdoseerhan • 22 Haziran 2006 00:00 • #620784
    Program Değişikliği:

    23 Haziran 18:00

    Skinless Disposal
    Eversoris
    Altar

    24 Haziran 16:00

    Corona Borealis
    Desire
    Heretic Soul
  • System666 • 23 Haziran 2006 00:00 • #620785
    yaş sınır var mı?
    21 Haziran 2006 Çarşamba | Yazan: frozenwish


    Caravanda 18 yaş sınırı var.


    DaRKNeSS
  • Ktulu • 24 Haziran 2006 00:00 • #620786
    Anıl, hepsi Taksim'den bilinen amatör metal grupları. Her gün için gidilebilir diyebilirim. Geliceksen, İstanbul'a da selam söyle ;) ben baya uzaktayım da.. =)