Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Paul Weller @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • DiMpLe • 29 Haziran 2006 00:00 • #620890
    "you do something to me" diye mükemmel bir şarkısı vardır..
  • rubber soul • 29 Haziran 2006 00:00 • #620891
    Paul Weller i severim ama maalesef yoğunluktan gitmek nasip olmayacak:( inşallah seneyede gelir::
  • berROCK • 11 Temmuz 2006 00:00 • #620892
    ah bir davetiyem olsada gitsem:P
  • tabutaht • 11 Temmuz 2006 00:00 • #620893
    arkadaşlar perşembe akşamı harbiyedeyim.görüşmek üzere:)
  • __sticky__ • 13 Temmuz 2006 00:00 • #620894
    holeeey
  • hndrx • 14 Temmuz 2006 00:00 • #620895
    bu gece izledim daha önce hiç dinlememiştim gayet eğlendiğim bir konser oldu..