3.5 saatlik bir ziyafet oldu. john scofield için gittim ama gecenin yıldızı zakir hussain'di.
Arkadaşımın davetiye kazanması sayesinde konseri izlediğim için garaj'a da teşekkürler.
Scofield prosesörüyle oynamaya çok kaptırdı kendini. Bir ara çalmayı falan bırakıp sadece tap dance yaptı. "Sahnede olduğunu unuttu galiba sonunda" dedim kendi kendime ama sonra toparladı. Jack DeJohnette'i anlayamadım. Sanki bir şeyler kaçıyordu soloların orasında burasında. Normal hali öyle midir, bu geceye özel bir durum mu vardı yoksa bu gece bende mi bir sorun vardı acaba? Eric Harland güzel adammış. Çok geniş bir insan kendisi. Minik sinsi hareketlerle acayip hızlı şeyler çalarken bir yandan da at yarışı bülteni okuyacak kadar rahattı nerdeyse.. Ha bu arada çıkışta köfteci vardı bu sefer, o da bir artı oldu caz adına ;)