Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Chris Botti @ Sepetçiler Kasrı - Eminönü - İstanbul

  • telvin_jazz • 11 Temmuz 2006 00:00 • #621203
    iyi bir trompetçidir gerçekten.aslında pop-jazz çalıyor da denebilir.çok özel bir trompet tonu vardır.kedinden emin ama puslu bir ses.bana göre en özel yanı tonu ve eşlik etme konusundaki başarısı.sting e,shawn colvin e michel buble a ve daha 20 30 tane vokale çok sağlam eşlikler çalmıştır.ondan daha başarılısını görmdim.marka meraklısı,görüntüye sesten çok önem verenlere söyleyim sting e çok kez çalmıştır,acayip yakışıklıdır,karizmadır,pornografik çalar,size bi kaş göz yaparsa hemen erirsiniz havaya girersiniz,o denli yani..
  • funky jumping • 12 Temmuz 2006 00:00 • #621204
    kendisine hayranım. çok güzel bi konser olacağını umuyorum. 20 gün önceden bileti alıp bütün tatil bileti yanımda gezdirdim. :) sting e gidemedim bari trompetçisine gidiyim diye de avunuyorum bi yandan . ama bu adam çok başka.