Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Blues Brothers Band @ Parkorman - Maslak - İstanbul

  • reflow • 17 Temmuz 2006 00:00 • #621416
    gidicem heralde iyi bi olay:)
  • melines • 19 Temmuz 2006 00:00 • #621417
    8 saat performans gösterecek olmaları da ayrı bir heyecan verici durum!bilet fiyatları açıklansa artık bari..
  • dazlax • 19 Temmuz 2006 00:00 • #621418
    ahh gitmem lazım
  • pUnKeR • 20 Temmuz 2006 00:00 • #621419
    inşallah pahalı olmaz ya..
  • majestydrummer • 21 Temmuz 2006 00:00 • #621420
    Bilet fiyatları umarım fazla uçuk olmaz. Gerçi 8 saat performans için de geçirirler ama...
  • SoulsTeALer • 21 Temmuz 2006 00:00 • #621421
    Kaçmaz, gitmek gerek.Bende sabırsızlıkla bekliyorum...
  • black_sabbath_ • 24 Temmuz 2006 00:00 • #621422
    ah ulan şu paranın varya :)))
    bütün paramı James brown'a
    ayırmıştım Bu konser kaçmaz parası olan herkes gitsin bence
  • beklicem321 • 25 Temmuz 2006 00:00 • #621423
    Bilet Fiyatları: 50 YTL
    --18 YAŞ SINIRI VARDIR.
    --18 yaşından küçükler ebeveynleri ile birlikte etkinliğe katılabilirler.
    --Kapı Açılış 16:30, Program yakında açıklanacaktır.
  • Rex_Sineması • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621424
    18 yaş işi kötü yahu. ben eylül ün 20 sinde giriyorum 18 e. sorun olur mu sizce?
  • DragonSlayer • 4 Eylül 2006 00:00 • #621425
    blues brothers, hayatta kaçmaz, ama John Belushi olmadan da aynı hava olmaz. yinede KAÇMAZ!