-
gidicem heralde iyi bi olay:)
-
8 saat performans gösterecek olmaları da ayrı bir heyecan verici durum!bilet fiyatları açıklansa artık bari..
-
ahh gitmem lazım
-
inşallah pahalı olmaz ya..
-
Bilet fiyatları umarım fazla uçuk olmaz. Gerçi 8 saat performans için de geçirirler ama...
-
Kaçmaz, gitmek gerek.Bende sabırsızlıkla bekliyorum...
-
ah ulan şu paranın varya :)))
bütün paramı James brown'a
ayırmıştım Bu konser kaçmaz parası olan herkes gitsin bence
-
Bilet Fiyatları: 50 YTL
--18 YAŞ SINIRI VARDIR.
--18 yaşından küçükler ebeveynleri ile birlikte etkinliğe katılabilirler.
--Kapı Açılış 16:30, Program yakında açıklanacaktır.
-
18 yaş işi kötü yahu. ben eylül ün 20 sinde giriyorum 18 e. sorun olur mu sizce?
-
blues brothers, hayatta kaçmaz, ama John Belushi olmadan da aynı hava olmaz. yinede KAÇMAZ!