Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Klip :: Evanescence - Call Me When You're Sober

  • _rasmus_ • 19 Ağustos 2006 00:00 • #622264
    berbat baska bırsey denemez
  • greencharlotte • 23 Ağustos 2006 00:00 • #622265
    nakadar zorlamışlar ya gene tutalım diye..
  • FEMALE_DEVİL • 16 Eylül 2006 00:00 • #622266
    bence süperler herzamanki gibi..
  • hyperinsomniac • 29 Eylül 2006 00:00 • #622267
    bi garip olmus sanki...
  • EsRa__ykal • 30 Eylül 2006 00:00 • #622268
    biraz garip olabilir belki ama berbatta değil hani ya en azından şarkı güzel
  • ozzy92 • 9 Ekim 2006 00:00 • #622269
    salak grup kaşar kız bi adam gibi ben mooody vardı gitti daha bu salaklardan bi bok olmaz
  • Say Something • 1 Kasım 2006 00:00 • #622270
    Bence parca gusel hakkını yememek lazım!

    Evabescence guzel yaaaa.İyi olan biişi daha sona ktu olamaz dimi ama:S
  • LooP • 9 Kasım 2006 00:00 • #622271
    evanescene kafasına bu abümle birlikte kurşun sıkmış. bunu bi kere dinleyeceğime 9 kere fallen ı dinlerim.
  • marblıng • 28 Kasım 2006 00:00 • #622272
    bana baksana loopmsn nesin evanescence'ın rock yapmadigini iddia etmekle kalmayip rock musicin ne oldugunu anlamak icin bi de school of rock ı dinlemkle baslamissin anlasilan.senin gibi eziklerin bu siteden biran once atilmasi sart :p